جناب آقای اکبر فتحی جلالی
سخن مدیر عامل

جناب آقای اکبر فتحی جلالی

هنر مدیـران موفـق ، تبدیل مـشکلات به فرصـت هاست و رمز موفقـیت آن ها در شکار فرصـت هاست . مشـکلات بزرگ ، مدیران موفق و بزرگ به وجود می آورد

جملات (( همیـشه اینگونه عمل کردیم رسم بر این بوده دستورالعمل های قبلی بر این منوال بوده )) بدترین و خطرناک ترین جملات در رسیدن به هدف است .این افکار مانع اندیشیدن به  ایده های جدید برای راه یابی به حل مسائل و مشکلات است . هرگز نباید در مسیر های پیموده شده گام برداشت زیرا این راه ها تنها به همان جایی میرسد که دیگران رسیده اند. مدیران موفق کارهای متفاوت انجام نمیدهند بلکه کارها را به گونه ای متفاوت انجام میدهند.

ترس از انتخاب راه حل های جدید ، قدرت تصمیم گیری را از ما گرفته و باعث نوعی ناتوانی در تصمیم گیری و پیشنهاد راهکار های جدید و حتی پیدا شدن راه حل های مبتکرانه وغیر مرسوم است . مدیر جسور  کسی است که گاهی برخلاف رای متخصصان عمل کند و چیزهای جدید را تجربه کند.

تجربه فرزند اندیشه است و اندیشـه ی فرزند عمل ، تجربه را نمیـتوان خلـق کرد باید آن را تجربه کرد با اقدام و عمل ، رمز موفیقت ما ثبات در پیگیری مشکلات و ارائه راهکار های موثر و جدید می باشد .

قبل از تاسیس شرکت  با دغدغه های صنعت در زمینه اصلاح ضریب توان با خازن های موجود آگاه بودیم  باهمت همکاران توانستیم بخشی از دغدغه دهای صنعت را پاسخگو باشیم و توانستیم مسیرهای طولانی و پرپیچ و خم را با خلق راهکار های مناسب با موفقیت طی نماییم و محصولات با کیفیت و متناسب با دغدغه های هر صنعت تولید و عرضه نماییم ، و با تیمی پویا و همدل و با همکاری اساتید دانشگاهی ، آینده ای روشن را فراروی مشتریان به تصویر بکشـیم . صـداقت و پشتتیبانی فنی را سرلوحه ی تمامی فعالیـت های خود قرار دادیم تا بتوانیـم اعتماد مشتریان که ارزشمندترین  دستاورد شرکت میباشند را جلب کنیم.

مشـتریان با خدمات و پشتیبانی  24 ساعته نه تنها دلگرم میشوند ، حتی  احساس میکند که گام به گام در کنارشان هستیم . خشـنودی مشـتریان ارزشـمـندترین سـرمایه ماسـت . سـعی و تـلاش ما بر ایـن اسـت که در کارگـروه های تخصـصـی ( خازن _ ترانس و …) با شنیدن  مشکلات  پیش روی صنعتگران و درک موضوع و تشخیص صحیح نیازهای آنها بهترین ، مناسب ترین و کم هزینه ترین راهکارها را به مشتری پیشنهاد دهیم.

مشریان زبان گویایی دارند اگر بی واسطه با آن ها در ارتباط باشیم و گوش شنوا برای مشکلات پیش رو داشته باشیم میتوان از آنها چیزهای زیادی یادگرفت.

با ارائه خدمات و محصولات نوین و خلاقانه ، در مسیر توسعه حرکت خواهیم کرد و برای یافتن بهترین راه حل همیشه بروز خواهیم بود و سعی میکنیم تا با ارائه پشتیبانی قوی ، سریع و کارآمد دغدغه های مشتریان را کاهش دهیم. خلاقیت در ارائه خدمات ،  اصلی ترین مزیت شرکت بوده و  پشتیوانه 10 سال تجربه و پیشتازی در صنعت برق در زمینه اصلاح ضریب توان ، پشتیوانه ما در این راه بوده است .

بی شک حفظ اینگونه ره آوردها و همسوئی با تحولات و چالش های پیش رو نیازمند نگرش جامع به تمامی عوامل فنی ائم از دفتر تحقیق و توسعه ، دفتر فنی و پشتیبانی و حتی تیم بازرگانی میباشد .